Facebook...oooo...Facebook

Tuesday, April 27, 2010


Tidakkkkkkkk........FB telah pun kena bl0ck... Benci t0l la.... M****U dah pun masuk campur..... Kalau keje g0men, k0rang tgu jela kat 0pis k0rang tu... Lepas ni k0mpom kena bl0ck jugak... D0rang buat berperingkat-peringkat... S0, korang tunggu turn jela... huhu... Memang geram giler la.... Kenapa la d0rang bl0ck, x bersifat 1 Malaysia langsung la... Apa salahnya ber'fb' ni... X pernah lagi aku dgr, staf yang ber'fb' ni telah mengabaikan kerja d0rang.... Kita0rg yg ber'fb' tiap2 ari ni, x pernahla sampai lalai, mengabaikan kerja kita0rg.... Kita0rg cuma mengikut peredaran zaman la....0rang yg buta IT pun leh jadi celik IT tau lepas men fb nihh...

Kenapa??? Kenapa??? Kenapa??? Lepas ni masing2 bawak lapt0p + br0adband sdiri ke 0pis yer... Kita naikkan bil letrik 0pis masing2....

Tp pastu, x pasai2 kuar lak pekeliling....lapt0p @ br0adband persendirian tidak dibenarkan bawa ke 0pis... Mampus... ha3... Sume mati kutu la lepas ni....


You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe