Petang Jumaat Yang Bahagia

Friday, April 23, 2010


Alhamdulillah......dah kenyang aku makan. Tengahari ni tak keluar pun, 2 jam lebih juz duk 0pis.... Malas la nak keluar. Nasib baik hari ni bawa bekal. Tp kalau x bawa bekal pun xpe, sebab Pej.Menteri ada wat makan2 cket, kalau nak leh je t0mpang sekaki. Tp malas la, dah kenyang pun. Terima kasih la ye sebab menjemput... hehehe. Bila perut dah kenyang, mata pun jadi kuyu je, rasa nak tido jer... B0leh x nak tid0? Mmg b0leh je, ni kan time rehat, ari jumaat lak tu... Bestnya kalau dapat tido kan... Tp masalahnya, xde maknanya aku dapat melelapkan mata aku klu x dpt bantal & selimut... S0, ape yg b0leh buat utk menghabiskan masa adalah dengan meng'update' bl0g ni...

You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe