Singgah Sebentar di IKEA

Sunday, April 04, 2010

ari ni aku & my hubby pergi ke Damansara, saja jalan2. Then singgah sekejap di IKEA. Dah lama x pergi sana, 2 yg singgah sekejap.... Bukan nak sh0pping pun, juz wind0w sh0pping... Lalala... Macam biasa, terg0da gak ngan barang2 kat sana. Tp cekalkan hati, dengan niat utk jalan2 jerk....
Dah penat jalan2, st0p by kat f0od c0urt IKEA kat bawah.. belanja my hubby makan h0tdog + s0ft drink... RM3/set... Yummy...h0td0g (s0sej+chili sauce+mustard) + s0da water...

You Might Also Like

2 person(s) poked me!

  1. bape kali pi damansara tapi tak pegi lagik ke ikea tu. tak sempat2. ekekeke

    ReplyDelete
  2. setiap kali rasa nak g wind0w sh0pping jer... haha... byk kali daa...tp pegi ngan hubby jer, x pernah ag g ngan 0rang len...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe