♥ APA NAK BUAT erk???? ♥

Tuesday, May 25, 2010

Hurm...makin hari makin teruk kulit muka aku ni...makin banyak jerawat yg timbul. Kenapa erk? Rasanya aku xde masalah resdung...dulu la, tp sekarang tatau la.. Camne nak cam klu ada resdung @ x erk? Tapi mmg makin stress dibuatnya... Dulu kulit aku x pernah ada masalah pun walaupn x guna apa2 pr0duk kecantikan pun. Skarang sampai tatau nak pilih pr0duk per... Tapi utk mengelakkan bertambah parah, aku juz kekal menggunakan sejenis pr0duk jer. Takutla jugak klu duk men tukar pr0duk, sakit len pulak yg dapat kan. Tapi tula masalahnya, kdg2 malu rasa bab sebelum ni x pernah mengalami nya... Sampaikan kawan-kawan di sekeliling pun perasan perubahan aku ni... JERAWAT ooo JERAWAT.... Nape erk k0 suka sgt tumbuh kat muka aku nii... rasa nak fire je k0rang sume ni taw...... Sape2 ada petua tak yg boleh menhilangkan semua jerawat ni beserta parut2nya sekali. X kisah la menggunakan pr0duk @ petua-petua tradisional ker... Tapi aku lebih prefer kepada petua tradisional la c0z aku x berapa percaya sgt pr0duk2 kecantikan ni... Someb0dy need to help me.....

You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe