♥ PENAT SANGAT ♥

Friday, June 18, 2010

Macam sudah berdekad aku x p0st kat bl0g aku ni, kebusyan yg tersangatlah melampau sejak akhir² ni kan... Last week aku cuti ari Jumaat sampaila ari Selasa yg lalu....gara² terpaksa ke Felda Selancar, Segamat, Johor bg turut menjayakan Walimatul Urus sepupu aku tu... Sungguh penat, sampai hari ni x hilang lagi penat aku ni... Terpaksa drive sendiri.... X sabarnya nak tgu weekend ni, nak tid0 kaw² nyer... Confirmed!!!Hujung minggu ni hanya akan dipenuhi dengan aktiviti tid0... hehehe²... bg k0rang yg tatau tu, aku mmg kaki tid0...nk bg gelaran RATU TIDUR pun layak taw... Hahaha², bukan per, klu x cukup tido, mmg aku akan mengalami sakit kepala yg agak kr0nik juga la... Tapi untuk wedding sepupu aku ni, terpaksala aku berk0rban kan... Lagipun meriah c0z sume sedara mara jauh datang... Haha²... Akhirnya pada 12 Jun 2010 (Sabtu), sepupu aku Siti Wardati Yus0f a.k.a Atiey telah selamat diijabkabulkan dengan Mohd Mispar Sayuti a.k.a Mispar...alhamdulillah...amin. Akhirnya sepupu aku yg sorang tu sudah selamat bergelar status isteri orang... FYI juga, sepupu aku ni sebaya ngan aku...hehehe², s0, terasa kehilangan juga la bab sebaya kan. Dalam keluarga kami, kami ber3 adalah sebaya, selain aku, Atiey, s0rang lagi adalah Zana namanya. Huhu², sekarang tinggal aku dgn Zana jer.. tgu teng0kla sape dulu yg akan menurut jejak Atiey.. he²...

p/s to Atiey & Mispar : Sem0ga berbahagian selalu & kekal hingga ke hujung nyawa k... dan juga sem0ga tabah dalam menghadapi liku² & cabaran di alam perkahwinan. Lalalala....♪♫♥♪♫....

10 Julai 2010 ni pulak nak menghantar menantu lak, family kami akan ke kampung pengantin lelaki untuk menghantar pengantin perempuan niii... S0, kemungkinan besar, aku akan f0llow jugak la.... Tp depend pada kelulusan cuti daripada b0s aku laa....

Untuk p0st ni aku x dapat nak tunjukkan gambar, c0z x sempat lagi nak upl0ad gambar daripada tuan empunya diri... Next time aku upl0ad k....


You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe