♥FEEDJIT @ Traffic♥

Monday, July 19, 2010

Hye olss.....malam ni tatau kenapa, rajin plak Yanfie nak update belog nihhh... Padahal mata bukan main ngantuk lagi.... Saja je membulatkan mata ni utk taip entry ni.... Sebenarnya, Yanfie ada 1 soalan yg perlukan bantuan u all semua. Oleh kerana Yanfie ni dikateg0rikan sebagai newbie lagi dalam dunia blogging ni, so Yanfie ada 1 persoalan yg Yanfie nak sangat taw... Hahaha²....


X lain x bukan pasal Feedjit nihh...atau mungkin dorang panggil Traffic. Actually Yanfie tawla kan cket², yg menda ni leh mendatangkan pendapatan kepada bloggers yg aktif berblogging ni. So, sekarang ni Yanfie sungguh kompius ape fungsinya, bagaimana ia berfungsi??? Macam²la soklan yg berpusing² kat kepala Yanfie ni...

So, ada sape² ke yang baik ati leh menerangkan pasal menda ni??? Boleh bercerita ke cket pasal menda ni... Just untuk pemahaman Yanfie.... Kepada sesape yg baik ati tu, Yanfie say thanks dulu la yer...... PEACE♥


You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe