♥Idola Kecil Musim Ke-3♥

Thursday, July 22, 2010

Hel0ooo...hari ni semua ok??? Bagusla klu ok. Hari Yanfie pun okla, tp sungguh b0san berada di 0fis. Rasa mcm nak cuti je es0k, boleh x? Huhu...m0od untuk kerja tu masih xde selepas dah 2 minggu berkursus... M0od ooooo m0od, di manakah kamu?? Harap cepat²la kembali kepada tuanmu ini ok....kerana 'Dirimu Begitu Berharga"... (chewaaahhh....haha²)

K la, apa yg Yanfie nak cerita hari ni adalah pasal pr0gram realiti budak² ni, Idola Kecil... X pernah teng0k?? Alaaa....pertandingan nyanyi² utk budak² kecik tu... Hehe... Mesti taw kan?? Ni ha juara yg musim lepas....DAYANA. Mmg Yanfie sokong die sejak epis0d pertama lagi... Mmg best suara die...


Yanfie excited sangat bile taw Idola Kecil Musim Ke-3 akan bermula. Tp skrg ni, dorang baru nak buat audition k.. S0, klu sape² yg ada anak², adik² @ kakak² (eh, kakak ada gak ker? ;P) @ yg rasa dirinya sangat berbakat, bolehla g audition k...

Tarikh & tempat adalah seperti berikut :

31 Julai - 01 Ogos 2010
Sri Pentas, Bandar Utama & Hotel Sunway, Pulau Pinang

06 Ogos - 07 Ogos 2010
Hotel Puteri Pacific, Johor Bahru

Audition bermula dari jam 10.00 pagi hingga 6.30 petang.

Terima Kasih - Awie & Wings
Rahsia Pohon Cemara - Exist
Hanya Kau Yang Mampu - Aizat
Aku Tak Percaya Cinta - Liyana Jasmay
Jika Kau Ubah Fikiran - Mila
Cinta Adam & Hawa - Misha Omar

Bagi mereka yang berminat, jangan lupa membawa CD minus one. Para peserta akan dinilai oleh juri profesional. Hoho..x sabar nak tgu musim baru ni. Suka teng0k budak² ni, selain ada suara yg sedap, comel² lagi... Ada sesetengah mmg ada suara, tp suara d0rang bese² jer, xde keistimewaan tersendiri... So, apa tunggu lagi... Sila g audition klu berminat k... PEACE♥



You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe