♥ Arghhh....bos buat saya stress ♥

Thursday, November 11, 2010

Halooo....Yanfie baru muncul kembali... huhu... Hari ni dari pagi asyik bz jerk, rasa stress jerk.. Hahaha.... Sebab per? Sbb hari ni bos masuk opis...hahaha...awal2 pagi lak tu masuk... Bos Yanfie jrg masuk opis, sebulan tu boleh dikira dgn jari, tu kompom x abis... Hahaha.... Tambah2 klu Parlimen bersidang....

So, bila time bos masuk, agak kelam-kabut la...opis pun akan jadi huru-hara.. hakhak...  Bos bes0 relax jerk...tp bos kecik tu ha yg kelam kabut... Klu die masuk, m0od yg tenang & hepy leh bertukar kepada menyampah, stress & bermacam2 lagi perasaan buruk wajib muncul... 

Dah r hari ni badan x bermaya, demam & selesema.. waduhh...rasanya skrg ni jugak nak balik opis.. Tp bos dah kuar...s, leh goyang2 kaki sambil meng'hupdate' Yanfie's Cottage ni... Hahaha... You ols camne erk? Ada x menyimpan perasaan yg tidak senang pada bos korang? Ek3.... Dapat bos mcmni, keje bagai nak rakkkk....tp gelaran 'PEKERJA CEMERLANG' dah nak pencen nanti baru dapat kot... Huhhhh....stress kan...!!!



Okla, semoga hari korang hari ni bakal berjalan dengan lancar sehingga matahari mengucapkan babai dan bulan mengucap haiii!!! Luv ya!!!!

You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe