♥ Jealous Itu Perlu ♥

Monday, December 06, 2010

Hurm....adakah korang selalu jeles? Jeles atau dengan perkataan lain adalah cemburu! Jeles/Cemburu dengan ape2 jer?? Dalam hubungan lelaki dan perempuan pun, kompom2 wujud rasa jeles tu kan? Hahaha...tiba2 mesti korang c0nfused jap sal tajuk ni...




Tadi adala BW cket2, BW ke blog2 yang Yanfie suka baca dan selalu terjah... Ok, Yanfie bukan la jeles pasal menda bukan² ok.... Tapi tiap kali baca belog dorang, mmg akan timbul rasa jeles yg melampau taw x? Bukan jeles dengan niat yang x baik, tapi jeles sangat bile dorang semua boleh jadi seorang blogger yang berjaya dan yang paling penting punya personaliti tersendiri. Paham x? Tapi yang peliknya, Yanfie x pernah jemu baca belog2 dorang ni... Hahaha...

Kalau korang nak taw, senarai blog yang ada di sidebar Yanfie's Cottage ni la yang selalu Yanfie jeleskan.. Hahaha... Tajuk yang tertulis ♥Yanfie Suke Terjah Nim♥.... Hahaha....tiap2 hari walaupun xde entry yang menarik untuk hupdate Yanfie's Cottage ni, tapi Yanfie x pernah ter'miss' untuk tejah sume belog2 tu...

So, Yanfie ucapkan tahniah kepada semua blogger2 yang telah berjaya dalam dunia blogger. Yang penting u alls jgnla jemu2 untuk mencurahkan ilmu kepada bloggers baru yang macam Yanfie ni ok???



You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe