♥ 'Kepala Belog' ♥

Friday, December 03, 2010

Hye alls...hari ni ada nampak pape perbezaan x pada belog Yanfie's Cottage ni??? hahaha... klu peka, perasan lah tu, klu x peka, kompom x perasan... tp xkan x perasan kot, bab menda yang paling atas dah bertukar..... BERTUKAR!!! Bukan jadi ultraman k... haha... Saja je, hari ni telah mereka header baru, buatan sendiri. Oleh kerana baru sahaja dapat gambar2 buah hati Yanfie yang terbaru, bab tu tukar header baru...

~ Yanfie's Cottage ~

X ada apa yang nak dibangga sangatla, bab xdela ape yang menarik c0z xada kepakaran dalam buat header ni, just bese2 jer...edit2 cket, dah siap... Xde pakai pape s0ftware yang tertentu pun, bab tu hasilnya bese2 jer. But, Yanfie still puas hati c0z ianya buatan sdiri.... hahaha..... Buat rakan2 blogger yg tatau, gambar budak tecik dalam header tu adalah anak buah Yanfie...tomei x? tomei sangat2 kan... rasa nak tonyok3 je die... Hahaha... Danial, Cik Teh mish u s0 much!!!!♥



You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe