♥ Anugerah Pekerja Cemerlang 2010 ♥

Tuesday, May 24, 2011

24 Mei 2011 ~ Setelah 3tahun 5bulan bekerja, akhirnya Yanfie mendapat Anugerah Pekerja Cemerlang (APC) bagi tahun 2010. Cemerlang ker? Hahaha.... Apa pun, alhamdulillah sebab dikurniakan rezeki oleh Allah s.w.t. Bersyukur sangat, x sangka dapat secepat ini. Majlis penyampaian disempurnakan oleh YB Dato' Sri Peter Chin, Fah Kui, Menteri kami, disaksikan oleh bos saya, YB Puan Noriah Kasnon, Timbalan Menteri, YBhg. Datuk KSU dan semua staf KeTTHA.


Tapi x sempat nak snap gambar tadi, kena tunggu gambar daripada photographer lah nampaknya. Yanfie nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua staf yang terlibat secara langsung atau tidak langsung untuk majlis ni. Terima Kasih juga kepada bos saya yang telah mencalonkan staf 'kesayangan' beliau ini. Hahaha... Hopefully, tahun depan dapat Anugerah Khas KSU pulak (berangan....). Tahniah Yanfie ucapkan kepada semua rakan sekerja yang sama-sama naik ke pentas dan menerima anugerah hari ni. Tahniah semuanya ^________^


You Might Also Like

6 person(s) poked me!

  1. waa bestnye da dpt APC...kitorang kat jabatan tuttt ni jgn harap la.....esok2 da tua bongkok 3 baru la diorang nak bagi....sedey.... so, kerja kuat lagi la k.. :)

    ReplyDelete
  2. haritu nak komen, tapi tak boleh hehe
    ok walau pun dah terlewat tp nak wish jugak congrats!

    ReplyDelete
  3. wahhh..tahniah tahniah

    Psst..tanak kongsi hadiah ker

    ReplyDelete
  4. yanfie..tahniah..saya jugak dapat..tingkatkan usaha..hunt for 2nd times nanti

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe