.:: Lunch ::.

Tuesday, September 13, 2011

Lately, terlalu kerap isu lipas dalam makanan cafe di ofis tersiar di 'Muka Buku' (bak kata Najwa Latiff). Dah ramai sangat yang jadi mangsa. Maunya x heboh 1 ofis kalau dah tiap2 hari jumpa lipas. Apa nak jadi lah dengan pekerja cafe + manager skali. Nak tunggu sampai pegawai kesihatan ketuk pintu cafe dulu ke baru nak bertindak? Please la, jaga kebersihan sikit. Tak fikir ke kesan korang hidang makanan kotor pada kami ni?

Haishhh...dah jadi macam dulu balik. Setiap kali nak sampai waktu lunch, mula la fikir panjang untuk mencari makan tengahari. Geng, tengahari ni ke mana destinasi kita? Hahaha... I think, ANJUNG is da best choice! ALAMANDA...so bored ♥

You Might Also Like

5 person(s) poked me!

  1. g anjung belikan ira cheese tart yg sedappp tu ewh?? pastu nasi ayam...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. @PrincessEmo Faiz Hahaha...pastu nak kena pos ker? Dulu Tyra suka makan cheese tart, skrg pengganti Tyra (Illa) pun suka makan cheese tart.

    Asal p anjung, menda tu dia beli @ kirim.. ;D

    ReplyDelete
  3. tu lar pasal, cafe kat bawah ni byk sgt kerjasama dengan LIPAS, nasib bawak bekal harini :D

    ReplyDelete
  4. @Tholeha Mustapa
    Tu kerjasama dgn Lipas, kite nampak! Yg kite x nampak kak? Ntah ngan ape lg dorang jadi co-partner...

    ReplyDelete
  5. ye kew?? mmg sedap la tart tu yana...^^ kat sini xde puas cari...ssh la nak makan kt sini... =( apa nak sume xde....hukhuk

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe