Borang Palsu BR1M

Wednesday, December 14, 2011


Pasti semua dan tahu pasal Borang BR1M tu kan? Borang Bantuan Rakyat 1Malaysia. Korang semua dah isi borang ni?! (Bagi yang layak sahaja k). Bagi yang tak layak macam saya, sila jangan berangan untuk menikmati bantuan ni. Tapi sebelum isi borang tu, pastikan ada info yang cukup. Takut ada yang ditipu je! Sebab lately macam, ada juga beberapa pihak yang amik kesempatan dalam hal ni. Contohnya, ada yang jual borang BR1M ni dengan harga RM50 gile ape dorang ni kan? Dan ada jugak yang siap me'modified'kan borang tersebut. So, pastikan isi borang yang betul ok.



INFO Penting :

Pemberitahuan
Nak download Borang BR1M
Kenyataan Media & Maklumat Tambahan
Senarai Kaunter
Mekanisma Bantuan


Sebarang info lanjut, boleh dapatkan di Wesite MOF yer!


You Might Also Like

7 person(s) poked me!

  1. huuh, sekarang bnyk yg ada salinan palsu..kene berjage-jage nie..hee :)

    ReplyDelete
  2. senang je nak menipu kan. byk sgt info salah pasal BR1M ni tersebar luas, dari habis 2.6billion lebih baik bagi bonus pada kakitangan awam yg ternyata miskin bandar :D

    ReplyDelete
  3. kekekeke.. ade gak yg sempat mengambil jalan mudah.. aihh.. ehe

    ReplyDelete
  4. @^^eKaTiKaH^^ Tulah kan, macam2 benda x elok ada di sekeliling kita sekarang ni!

    ReplyDelete
  5. @TiTi Btol tu kak! Walaupun kerajaan dah nk bg RM500, tp ada lagi pihak yg x puas ati! Katanya x cukup, siap buat kira2 lagi tu, tolak tambah..tapi katanya x berbaloi! kalau xnak, xpyh amik, kerajaan x paksa pun! buat bazir duet rakyat/kerajaan je bg bantuan kat org mcmni!!!

    ReplyDelete
  6. @Miz Jac : Org jahat skrg, macma2 teknik @ taktik dorang ada! Pergi menuntut kat mana pun tatau! Hahaha...hidup zaman skrg dah xbleh terlalu naif, nanti pasti ditindas org!!!

    ReplyDelete
  7. adoi takut jugak num acc segala ni >,<

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe