Panas Hati ~ Part2

Tuesday, December 20, 2011


Entri ini adalah rentetan daripada Peristiwa Bersejarah 16Dis2011.
Peristiwa penting dalam sejarah hidup saya untuk Tahun 2011 ni. Ternyata, bukti yang ada, TERANG LAGI BERSULUH menunding kesalahan tu ke arah dia! Lepas tanya perempuan tu balik, dia persalahkan pegawai saya pulak! Xtahu la jenis manusia apa perempuan ni. Ada rupa, ada kebolehan, tapi disalahguna. Tak boleh nak terima hakikat diri sendiri dah buat silap. Tak boleh diamalkan kalau nak kerja. Kalau dah silap tu, mengaku ajelah! Susah sangat ker? Boleh mati erk kalau mengaku silap sendiri? Lumrah manusia macam tu ke? X jugak...x semua orang macam tu.

Adakah saya sudah maafkan dia? Xdapat nak jawab soalan tu sebab dia sendiri tak pernah berniat untuk meminta maaf dengan saya. Selepas peristiwa tu, dah beberapa kali juga bertembung dan berselisih, tapi dia dengan muka seposen dia jelah, buat muka inn0cent jer. Dalam hati ni? Masih panas lagi...x sangka perangai perempuan tu sebusuk macam ni... Bila agaknya nak beruubah! Ke nak jadi macam Melina Binti Abdul Samat tu? Tapi atleast nasib dia selalu baik je...ada je yang datang membantu, tapi kau? Sampai bila kau akan bernasib baik???



Mode : Lapar...nak cari makanan dulu!!!




You Might Also Like

3 person(s) poked me!

  1. @CCICute Design Tulah kan, hanya mampu sabar jer! Btw, sangat comel dolly2 kamu...Saya boleh guna ke dolly yg utk freebies tu? Hurmm..tringin nak amik, sbb comel sangat2!!! I'll credit 4 u (^^,)

    ReplyDelete
  2. haih mmg panas hati bile jumpa org mcmni, sabar je lar yana, moga dia mendapat balasan yg setimpal di atas kekejaman yg dilakukan hihihi ayat dramatik giler :D

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe