Follow Me @snm.yana

Wednesday, January 25, 2012

'Bercuti Sakan'

Wednesday, January 25, 2012 0 Comments

Rasanya hari ni ramai lagi yang belum masuk kerja kot erk? Bab mesti ramai yang masih bercuti panjang sampai hujung minggu ni kan?! Buktinya, semalam jalan x jem pun sepanjang otw balik dari kampung... Al-maklum la, budak2 sekolah pun cuti sekolah seminggu. 

Tapi x best la balik kampung kali ney, terperap je kat umah...gara² demam + selesema sejak Jumaat lepas! Haishhh...rimas! Bila la agaknya nak baik ney? Terbatuk², suara pun dah mengalahkan Ratu Rock Mesia daaaa... (T_________T) 

 

 Nota Kaki : Terbaca pulak status fb sorang akak ni "Bila sakit tu tandanya Allah sayang kat aku"
Semoga Allah s.w.t hapuskan segala dosa-dosa kecil saya sepanjang tempoh saya sakit ney...Amin~ 
PEACE (^^,)