'Bercuti Sakan'

Wednesday, January 25, 2012


Rasanya hari ni ramai lagi yang belum masuk kerja kot erk? Bab mesti ramai yang masih bercuti panjang sampai hujung minggu ni kan?! Buktinya, semalam jalan x jem pun sepanjang otw balik dari kampung... Al-maklum la, budak2 sekolah pun cuti sekolah seminggu. 

Tapi x best la balik kampung kali ney, terperap je kat umah...gara² demam + selesema sejak Jumaat lepas! Haishhh...rimas! Bila la agaknya nak baik ney? Terbatuk², suara pun dah mengalahkan Ratu Rock Mesia daaaa... (T_________T) 

 

 Nota Kaki : Terbaca pulak status fb sorang akak ni "Bila sakit tu tandanya Allah sayang kat aku"
Semoga Allah s.w.t hapuskan segala dosa-dosa kecil saya sepanjang tempoh saya sakit ney...Amin~ 
PEACE (^^,)






You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe