Makanan...ooo...Makanan

Tuesday, March 20, 2012


Selamat Petang.

Ermmm...macam dah lama gile x makan makanan sedap² ney! Hahaha...Yana sekarang dalam program diet! Ape??? Biar benarrrr~

Serius ni...last week baru lepas timbang! Berat badan dah mencecah 44.9kg okeiii. Sepatutnya berat ideal untuk BMI 20 Yana adalah 42kg. So...sekarang dalam proses nak turunkan 2.9kg. Waaa...terpaksa stop makan makanan yg sedap²! Bila tengok home fb, terliur je tengok orang post gambar² makanan tu! Hahaha....diet yang sihat, bukan bermakna langsung tak boleh makan! Terpaksa kurangkan makan makanan kegeramaranku... Tak boleh makan 'jajan' lagi... (T_T)

Blackpepper Beaf Steak kegemaranku...
Ayam goreng McD idamanku...
Mak aiiii...terliur, meleleh² tengok pixca ney... Ok, tunggu lagi seminggu, boleh la kot jamah makanan ni! Okla kan, sebulan sekali amik, x salah kan? (Confident jer) Kang nanti kempunan pulak! Tapi...yang paling teringin nak makan steambot... Bila nak pergi Seoul Garden? Hujung minggu ni ada kelas pulak! Nehiiiiii....mengidam nihhh~~~



Jom pergi... PEACE (^^,)


You Might Also Like

4 person(s) poked me!

  1. hehe....makan secukup rasa...jgn melantak sudah...hehehe

    ReplyDelete
  2. huhu..ringan nya Yana 44..share la cara Yana diet..nk jugak! :D

    ReplyDelete
  3. @Ct Mawa : Hahaha...Yana mmg jenis yg susah nak naik berat badan! Tp bila dah naik cket pun, nampak jelas perubahan! Tips diet? Kurangkan pengambilan karbo & lebihkan minum air putih! Itu sajeee...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe