Adakah Rakyat Malaysia Terutamanya Wanita Mudah Terpedaya?

Thursday, May 24, 2012

Salam & Morninggg my diors...

Pagi ni tatau nak kongsi topik ape...tapi sambil² update ni, duk dengar radio AmKrew kat Hot.fm. Tengah panas pasal isu 'Wanita pilih Warga Asing'. Kalau korang tatau isu pasal ape...boleh baca kat myMetro.

Hot Chat : Merujuk kepada akhbar, walaupun banyak pesanan dan informasi yang diberikan masih wujud lagi kes-kes seperti ini. Macam-macam kes yang berlaku...

Adakah Rakyat Malaysia Terutamanya Wanita Mudah Terpedaya?
~copy paste dari FB Hot.Fm~

X reti la nak komen...tapi macam² cerita yang dorang kongsikan, ada yang negatif, ada yang positif. Tapi Yana xtau la nak komen ape²...pucuk pangkal adalah 'Diri Sendiri'. Tak semua lelaki warga asing tu jahat, dan x semua lelaki warga tempatan ni baik. Betul tak? Yang penting...semua wanita kena lebih berhati-hati dan jangan mudah percaya pada lelaki, x kisah la warga asing @ warga tempatan. Tapi kalau diberi pilihan pun, Yana tetap memilih lelaki warga tempatan. Orang Melayu tetap jadi pilihan...

Ada je wanita tempatan yang kahwin dengan warga asing dan bahagia jer, ada anak-anak, ada kehidupan yang sempurna. Apa pendapat korang? Hurmmmm~




You Might Also Like

5 person(s) poked me!

  1. xtau jgk nak komen apa, mayb diorg dh serik dgn org msia kot, ataupun mungkin diorg sunyi

    ReplyDelete
  2. betul 2...semuanya ats diri sndri...dowg neh myb baek hati sbb pk nk tlg tp tjebak terus

    ReplyDelete
  3. huhu..if dh jodoh 2,,x dpt nk halang..doa2 la semoga ditemukan jodoh yg baik..mawa pun x nk warga asing..haha

    ReplyDelete
  4. Kannnn...pokok pangkal diri sendiri lah! Laki pun xleh salahkan pompuan yg pilih warga asing, mungkin ciri2 yg dorang nak xde kat laki warga tempatan kot, bab tu dorang x jadi pilihan! Hahaha...

    Lg 1, lelaki melayu ni kebanyakan asyik duk pk poligami sajeeee...
    Hahahahaha~

    ReplyDelete
  5. Aminnn...moga2 kita dapat jodoh yg baik2 jer (^^,)

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe