Review Sabun Al-Razi

Monday, January 27, 2014


Selamat Petang.

Catat sejarah bila hari ni paling banyak update entri di belog ni. Hehehe...saja nak hilangkan stress yer. Petang ni nak buat review pasal Sabun Al-Razi. Tak pasti la klu uols pernah dengar atau pernah guna sabun ni.

Actually, Yana baru try sabun ni. Baru la dalam beberapa hari, tu pun masih belum teratur guna. Kadang² guna sekali sehari, kadang² 2x sehari. Bau sabun ni wangi sangat, macam bau tiger balm tu, tapi kalau masuk dalam mata, tersangatlah pedih. Hehe... Tapi alhamdulillah, walaupun baru lagi, tapi boleh nampak kesan penggunaan sabun ni. 

Antara kesan ketara :-
  1. Kulit rasa lebih bersih
  2. Kulit rasa lebih licin
  3. Jerawat susah nak tumbuh
  4. Jerawat yang baru nak tumbuh, terus hilang
  5. Pori-pori mengecil (kesan yang paling ketara)
So...Yana cadang nak teruskan penggunaan sabun ni. Mana taw parut² yang lama ni boleh hilang. Yana sangat² mengesyorkan sabun ni. Tapi ini kesan yang Yana sendiri nampak, tatau lah kesan pada orang lain. 


Nak lebih info? Boleh lawati Laman Web Sabun Al-Razi @ FB Sabun Al-Razi
Have a nice day (^^,)



You Might Also Like

0 person(s) poked me!

Google+ Followers

Subscribe