Sakit Itu Tanda Allah Sayang

Monday, January 27, 2014


Semalam diri sendiri pi hantuk kepala kat dinding, sape suruh? Dah bertambah² sakit pulak kepala. Macam orang gila dah pi hantuk kepala kat dinding, lagi gila bila amik lesung hantuk kepala!!! Ha3... Semalam bagai nak pecah kepala dibuatnya. Len kali tanak buat macam tu lagi... Alahai Yana...bila la kamu nak matang. 

Kenapa eh ada penyukat suhu je? Termometer? Bila la nak wujud penyukat pelbagai sakit lain lagi? Uhukkk....ridiculous!!! Cetttt....

Hari ni mata pulak pedih aja sejak bangun pagi tadi... Mata yang dah sedia rabun, macam bertambah² rabun pulak. Aduiiiii...ni kes x cukup tido smlm kot.

 
Sekian.


You Might Also Like

3 person(s) poked me!

  1. Sy pun tgh sakit rs nk mnangis3 pk sbb apa asyik sakit.. Bl baca entry awk trus istighfar rupa nya Allah nk hapus dosa :')

    ReplyDelete
  2. Sy pun tgh sakit rs nk mnangis3 pk sbb apa asyik sakit.. Bl baca entry awk trus istighfar rupa nya Allah nk hapus dosa :')

    ReplyDelete
  3. @farhana sinee , Tulah...bila dapat sakit, itu sebenarnya buat kita lg dekat dan lagi mengingatiNya kan (^^,)
    Get well soon dear ♥

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe