Sindrom 'Lemau'

Thursday, February 20, 2014


Selamat Pagi.

Mood pagi ni x berapa baik. Lemau semacam jer ni. Tatau kenapa. 
Padahal semalam tido macam biasa, awal je. Huhu...tapi pagi ni sindrom lemau ni melanda. 
Malas btol kalau dapat sindrom. Lucky me, hari ni bos xde. 
Nasib baik juga...kalau tak, muncunggg je depan bos kot. Hahaha... jeles taw tengok meow ney.

Bestnya kalau dapat sambung tido macam meow ni. Siap selimut bagai. Uhukkkkk....I need to sleep badly.
omaigodddd....apa nak buat ney? Nak kena p minum nescafe jgk ni. Tapi tadi baru lepas telan supplement,
x elok minum air berkafein kan. Waaaa...what should I do then?? 
Update blog sambil mata terkebil2 tahan ngantuk.
Jangan sampai jadi macam dalam gambar kat bawah ni ha...
Mata sila sabar yer. Kul 10.30am nanti kita p bancuh air nes o panas k.
Uhuk2....


You Might Also Like

2 person(s) poked me!

  1. slmt pagi..dah segar ke dpt nes o...mai secwn..:P

    ReplyDelete
  2. @Maszie Fatah Okay la sikit daripada pg tadi... Hehe, meh la cni klu nak, bkn setkat secawan, seteko pun bley. Haha.
    Tunggu lunch plak, baru ada energy cket...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe