Yeayyy...Pay Day

Monday, February 24, 2014


Yeeahaa...tomorrow February 25th, is a Pay Day. But only for government servant  yerrr...
Macam dah tak sabar nak habiskan duit gaji untuk bayar yuran UiTM kan???
Ehsan Mr. Google. *Abaikan 17th...hihihi*
Wallahhh.... Untuk merawat hati yang duka sebab x dapat BR1M. Huhuhu.... Kenapa eh x dapat? Ke ada sesapa lagi yang belum dapat jugak? Ada member sorang pun blom dapat. Dia bujang...tapi tahun lepas dia dapat. Pelik la kan kalau tahun ni tak dapat. Ermmm....dia cakap sejak pagi duk call hotline BR1M, x pernah dapat. Macam busy je line tu. Agak2 ramai ke yang tengah kejar pihak BR1M hari ni? Hehehe....

Yelah...dalam seminggu dua ni memang BR1M mengalahkan pisang goreng panas. Kat sana sini orang duk bercakap pasal BR1M. X pasal2 tajuk BH "Penerima BR1M Maut Ditikam" yang pasal sorang pakcik yang meninggal lepas kena tikam dengan perompak. Kan? Padahal orang tu nak p merompak stesen minyak tu, xde kaitan pun dengan BR1M. Perkara biasa la klu bapa dapat duit BR1M, anak p mintak kat bapak dia. Memang satu malaysia pun taw pasal BR1M ni. Tapi nak sedapkan tajuk punya pasal... Apa pun, takziah buat keluarga arwah, semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Al-fatihah.

Kbai (^^,)




You Might Also Like

1 person(s) poked me!

  1. aah 2-3 hari ni agak kecoh pasal br1m. hihi. tgh hepi kot. yeah..esok payday

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe