Senarai Pemenang : Giveaway [2] : Max & Bella 1st Birthday

Wednesday, May 21, 2014


Assalamualaikum w.b.t.

Bismillahirrahmanirrahim. Berikut adalah senarai pemenang² untuk Giveaway [2] : Max & Bella 1st Birthday. Mohon maaf di atas kelewatan yer. Untuk semak nombor peserta, boleh tengok kat sini yer : SENARAI PESERTA.

HADIAH NO.1 : 
2 BUAH NOVEL (2 PEMENANG) = 38 & 16 

HADIAH NO.2 :
1 CAT DESIGN NECKLACE = 45
HADIAH NO.3 :
1 KITTY EARINGS = 18
HADIAH NO.4 :
DOODLE (SPONSORED BY DAYANGDEMO) 2 PEMENANG = 15 & 6

HADIAH NO.5 : TOP REFERRAL

HADIAH NO.6 : KOMEN ENTRI GA TERBANYAK
[ 46 komen ]


Tahniah kepada semua pemenang yer. Yang tak menang, mungkin kali ni bukan rezeki anda...hihihi. Kepada pemenang-pemenang, anda diminta menuntut hadiah anda dengan menghantar mesej di FanPage YanaPinkBlossom seperti ini yer:-


Salam. Saya adalah salah seorang pemenang Giveaway [2] : Max & Bella 1st Birthday. 
Nama :
No. Tel :
Alamat :
No.Peserta & URL Blog :

Redeem hadiah sebelum atau pada 25 Mei 2014 (Ahad). Jika hadiah tidak dituntut dalam tempoh yang ditetapkan, kemenangan anda akan terbatal secara automatik. Terima kasih.



You Might Also Like

9 person(s) poked me!

  1. alhamdulillah, menang earring :) jadi first collection. Haha. thankyou ya! #18

    ReplyDelete
  2. Huhu xbertuah. No44..sipi2 je lagi..
    Tahniah pada yang bertuah.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. thank u kak yana!!!

    apa hadiah no 6 ea? haha sibuk nak tahu =p

    ReplyDelete
  4. Tkde rezeki kat sini ;/ Pape pun, tahniah kepada pemenang :D

    ReplyDelete
  5. saya dah tuntut tapi tiada respon :(

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe