Senarai Pemenang Giveaway [3] : 1st Anniversary Yana & Dean

Thursday, July 10, 2014



Assalamualaikum w.b.t.

Terlebih dahulu Yana nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang sudi support GA ni dan terima kasih yang tak terhingga di atas doa2 daripada kalian semua. Insyaallah...doakan yang terbaik buat kami dunia & akhirat. Yana juga akan sentiasa mendoakan kebaikan kalian semua. 

Yana minta maaf di atas kelewatan mengumumkan senarai pemenang, sepatutnya semalam. Tapi ada hal yang tidak dapat dielakkan, so...malam ni baru berpeluang untuk umum pemenang.








Top Referral:

Ucapan Paling Kreaktif & Menarik: 


Tahniah diucapkan kepada semua pemenang yang bertuah. Berikut adalah untuk perhatian & tindakan para pemenang selewat-lewatnya pada 17 Julai 2014:-
(1) Pemenang yang mendapat Al-Quran + DVD (Tafsir + Tajwid):-
  • Sila hantarkan Nama Penuh, Alamat, No.Telefon & Link GA anda di SINI.
(2) Pemenang Top Referral dan Pemenang Ucapan Paling Kreatif & Menarik:-
  • Sila hantarkan Nama Penuh, No.Telefon & No.Akaun di SINI.


You Might Also Like

18 person(s) poked me!

  1. alhamdulillah..syira menang :D no 6 tu..tq

    ReplyDelete
  2. tahniah pada pemenang.. xdak rezeki untuk meng ga ni...
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah...nanti ada la tu rezeki awak. Hihi~

      Delete
  3. mine ? really? mine kan no 37 tu? adiah no 5 tu ??? hahahahha Alhamdulillah ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe....x percaya ker? Mmg btol la tu...
      Saja je x letak link siap2....nak biar surprise cket.
      Yana pun tatau no2 yang dipilih mr.random tu milik sape...hehe.

      Delete
  4. Alhamdulilah, Rezki bulan puasa. :)

    ReplyDelete
  5. xde rezeki..xpe la..tahniah pd pemenang2 yg len (^^,)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...makasih yana
    tahniah juga buat kengkwn lain
    rezeki di bulan ramadhan..alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. Sipi2 je lg, tahniah kpda yg b'jaya......;-)

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe