Mood Ke Laut => => =>

Thursday, September 18, 2014


Assalamualaikum w.b.t.

Hurmmm...hari ni mood kerja dah ke laut. Nak buat macamana? Kenapa eh? Heran pulak tetiba hari ni xde mood nak kerja plak. Rasa lemau, mengantuk.... Kalau ikutkan hati nak je tido kejap ni. Tapi diarahkan selesaikan kerja luar plak!!!




Kerja banyak lagi ni... Sepatutnya hari ni xleh malas2, nak kena siapkan kerja memandangkan esok dah jumaat kan! 
Help...help...sape² yg ada kata² motivasi nak bagi ni...huhu.


~With Love, YANA AFI MOHAMED~


You Might Also Like

3 person(s) poked me!

  1. Kerja tu ibadah..n xyah tfok jam..tgok masa nk lunch je..hehe...rajin2 tau .kumpul duit nk shopping..hehe..ok x kata2 motivasi??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...thanks Cik Mah. Bab shopping tu motivasi sangat² la.... Lepas ni kena cari duit lebih, nak bayar kad kredit sebab banyak shopping! Kihkihkih....

      Delete
  2. kalau letih, rest kejap.. tidur 10 minit pun memadai.. :)

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe