Follow Me @snm.yana

Monday, March 23, 2015

My New Miss Goldie


Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah...syukur sangat² sebab akhirnya dapat telefon baru. Ehem² telefon yang memang Yana idam²kan pulak tu. Hihihi... "Another wish come true" Gembira sangat². Lepas ni lambat lagi lah nak tkr hp lain sebab pilih yang 128GB, yang paling besar tu, dengan harapan lepas ni xkan merungut lagi pasal memori x cukup. Hahaha...

#throwback #iphone6plus #apple 


Rezeki awal tahun. Semoga rezeki daripada Allah swt sentiasa berterusan dan kami tidak lalai dan alpa dengan pemberianmu ini. Amin...

10 comments:

  1. tahniah kak... another dream comes true.. :D

    ReplyDelete
  2. Tahniah ya. Murah rezeki dapat iPhone ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Farah. Alhamdulillah...semoga berterusan rezeki kita semua yer (^^,)

      Delete
  3. Bestnye, besa giler kot GBnye tu mmg puashati la.....;-)

    ReplyDelete
  4. besar gila memory dia, yg 14GB pun tak tau nk sumbat apa, hihi

    ReplyDelete
  5. waaaa...untung la wishlist tercapai...hehehehe...best2

    ReplyDelete
  6. tahniah tahniah tahniah. kalau x putus harapan. Allah akan beri dr sumber takdiduga

    ReplyDelete