My New Miss Goldie

Monday, March 23, 2015


Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah...syukur sangat² sebab akhirnya dapat telefon baru. Ehem² telefon yang memang Yana idam²kan pulak tu. Hihihi... "Another wish come true" Gembira sangat². Lepas ni lambat lagi lah nak tkr hp lain sebab pilih yang 128GB, yang paling besar tu, dengan harapan lepas ni xkan merungut lagi pasal memori x cukup. Hahaha...

#throwback #iphone6plus #apple 


Rezeki awal tahun. Semoga rezeki daripada Allah swt sentiasa berterusan dan kami tidak lalai dan alpa dengan pemberianmu ini. Amin...

You Might Also Like

10 person(s) poked me!

  1. tahniah kak... another dream comes true.. :D

    ReplyDelete
  2. Tahniah ya. Murah rezeki dapat iPhone ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Farah. Alhamdulillah...semoga berterusan rezeki kita semua yer (^^,)

      Delete
  3. Bestnye, besa giler kot GBnye tu mmg puashati la.....;-)

    ReplyDelete
  4. besar gila memory dia, yg 14GB pun tak tau nk sumbat apa, hihi

    ReplyDelete
  5. waaaa...untung la wishlist tercapai...hehehehe...best2

    ReplyDelete
  6. tahniah tahniah tahniah. kalau x putus harapan. Allah akan beri dr sumber takdiduga

    ReplyDelete

Google+ Followers

Subscribe